دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام جان منی تو

خوش آمديد - امروز :

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام جان منی تو

موضوع : فارسی, ,

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام جان منی تو

ترانه: احمد امیرخلیلی, موزیک: بهنام کریمی, تنظیم: حسین اکبرشاهی

Download New Music Hojat Ashrafzadeh – Jane Mani To



 

متن اهنگ حجت اشرف زاده جان منی تو :

من شوق قدمهای رسیدن به تو هستم
یک شهر دلش رفت که من دل به تو بستم
آرامش لبخند تو اعجاز تو اینست
زیبایی تو خانه براندازترین است
مستم نه از آن دست که می خانه بخواهد
وای از دل دیوانه که دیوانه بخواهد
میخواهمت ای هر چه مرا خواستنی تو
تو جان منی جان منی جان منی تو
مستم نه از آن دست که می خانه بخواهد
وای از دل دیوانه که دیوانه بخواهد
میخواهمت ای هر چه مرا خواستنی تو
تو جان منی جان منی جان منی تو
من بودم و غم تا که رسیدم به تو غم رفت
من آمدم از تو بنویسم که دلم رفت
این بار نشستم که تو را خوب ببینم
ای خوبتر از خوبتر از خوبترینم
مستم نه از آن دست که می خانه بخواهد
وای از دل دیوانه که دیوانه بخواهد
میخواهمت ای هر چه مرا خواستنی تو
تو جان منی جان منی جان منی تو
مستم نه از آن دست که می خانه بخواهد
وای از دل دیوانه که دیوانه بخواهد
میخواهمت ای هر چه مرا خواستنی تو
تو جان منی جان منی جان منی تو

Mp3 320

Hojat Ashrafzadeh – Jane Mani To


ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تمام حقوق مادي و معنوي و ترجمه قالب براي "پارس تولز : مرجع وبمستران ايراني" محفوظ است و هر گونه کپي برداري خلاف قوانين مي شود. مترجم قالب: پارس تولز